Sunday, October 13, 2013

I'm Back!

Fuhhh~ berhabuk, bersawang semua complete kt blog aku ni. Last post aku tengah tahun lepas. Dekat setahun lebih tak update. Hoho. Sebenarnya start tengah tahun lepas, kesibukan mula melanda, sebabnya membuat persediaan utk last sem diploma dan latihan industri. Lepas tu, habis diploma, terus dapat kerja sambilan sebagai Pembantu Tadbir. So, macam tak berapa nak sempat update blog ni. Hoho. Tapi takpelah, akhirnya ada jugak kesempatan nak update. Dan sekarang Alhamdulillah, I'm officially UPM students. Aku berpeluang utk sambung pengajian di peringkat ijazah di salah satu Research Univ kt Malaysia ini dalam bidang Pembangunan Sumber Manusia. Doakan aku agar dipermudahkan segala urusan aku sebagai seorang pelajar. Amin.

Sebenarnya, aku nak kongsikan satu benda ni. Dipendekkan cerita, pasal buat duit ni. Alah, yg bisnes online tu semua, carik downline semua tuu. Tau dok? Aku ada join satu bisnes ni, tapi bukan yg carik downline semua tu lah (tapi kalau ade downline, lg byk boleh dapat). Aku join ni, bisnes berkaitan emas. Tau sebab apa? Sebab aku nak carik duit, especially sbb nak capai target aku utk melengkapkan separuh dr iman aku, iaitu dgn Nikah (target plg awal, final yr ijazah). Sebab kenapa aku pilih bisnes ni? Jawapannya senang, sebab emas mempunyai kadar kenaikan yg sangat tinggi dan kadar susut nilai yg sgt rendah serta nilainya adalah stabil. Mesti korang semua tahu gak kan? So, itu lah sebabnya aku pilih emas.


Syarikat Power Gold ni dah bertapak lebih 10 tahun sebenarnya, tp baru berkecimpung dlm bidang online ni dlm bulan Julai tahun ni. So, ahlinya tak berapa nak ramai lagi. Dengan modal serendah RM380, anda mampu menjana duit setiap hari!



Buktinya?? Ini income statement aku.


6 October adalah hari 1st saya mendaftar secara rasmi sebagai salah seorang ahli VIP. Walaupun bonus CTO yg diberi tak lah banyak mana, tp aku tetap bersyukur sebab siapa yg nak bagi kan? Biar sikit, lama2 jadi bukit. Iye dok? Rasanya cam dah panjang sgt je celoteh aku. Hoho. Takpelah, kalau korang berminat, boleh klik SINI. Ataupun klik banner kt bawah ni. Ataupun klik je iklan kt belah kanan blog aku ni. So, ape lagi? Jangan lepaskan peluang keemasan ni!

p/s: kalau ada keluar adf.ly kt mana2 link yg korang klik, klik je button 'Skip Ad' kt penjuru atas kanan.







No comments:

Post a Comment

Followers